...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

GórFanka powraca w Karakorum

36,65 zł
EAN: 9788361968160
ISBN/ISSN: 978-83-61968-16-0
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.41 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

To już czwarty tomik znanej polskiej alpinistki Anny Czerwińskiej z serii GórFanka. Tym razem dotyczy współczesnych wypraw w Karakorum, w tym na K2. Po tragicznym sezonie 1986 roku pod K2 Anna Czerwińska na długo rozstała się z Karakorum. Uraz, związany ze śmiercią tylu bliskich osób, odsuwał plany kolejnych wypraw w ten rejon. Dopiero po kilkunastu latach, w 2003 roku, autorka ponownie wraca w te strony, tym razem podczas wyprawy na Gasherbrum II. Zakończona sukcesem akcja górska otwiera drogę do kolejnych wypraw w ten rejon: na Gasherbrum I, Broad Peak i K2 (dwukrotnie). W trakcie wyprawy w 2005 roku na ten ostatni szczyt Anna wspina się razem z Darkiem Załuskim. Nic więc dziwnego, że gdy w 2011 roku Darek już w innym teamie staje na wierzchołku K2, w szczerej rozmowie opowiada Annie o szczegółach akcji górskiej. Jego skrótowa, choć pełna dramatyzmu relacja zostaje załączona do tej książki jako posłowie. Darek Załuski jest także współautorem rozdziału relacjonującego sezon 2010 pod K2. Warto podkreślić bogatą szatę graniczną książki, w tym zdjęcia Darka Załuskiego ze zwycięskiej wyprawy na K2.
Wydawnictwo ANNAPURNA
Rok wydania 2013
Liczba stron 220

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.