...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Głos bogów. Era Pięciorga. Tom 3.

47,15 zł
Producent: Trudi Canavan
EAN: 9788392883784
ISBN/ISSN: 978-83-928837-8-4
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.48 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Wydanie 2010r.
Oprawa broszurowa.
Strony 644.
Format 12,5x19,5 cm.

Auraya, jako opiekunka Siyee, musi sprawdzić, kim jest obcy przybysz, który pojawił się w ich krainie. Spotyka tajemniczą kobietę, która twierdzi, że jest przyjaciółką Mirara, i składa kapłance pewną propozycję. Auraya nie potrafi odmówić, jednak musi to ukrywać albo narazić się na gniew bogów. Na południu Mirar cieszy się szacunkiem i akceptacją, odzyskując dawną pozycję wśród swego ludu, jednak ta wolność ma swoją cenę. Tymczasem Emerahl może wreszcie przyłączyć się do Myślicieli w poszukiwaniach Zwoju Bogów, prawda jednak może przybrać inną formę, niż tego oczekiwała. Pentadrianie, rozczarowani przegraną z Cyrklianami, knują i układają plany pokonania wrogów sposobami innymi niż bezpośrednia walka. Kiedy umiera nadzieja na pokój, a wojna między zwaśnionymi ludami wydaje się nieunikniona, Auraya wbrew swej woli zostaje wciągnięta w konflikt. Rozwiązanie może jednak kryć się wśród Dzikich, którzy wyruszają na poszukiwanie pogrzebanych dawno temu sekretów. Sekretów, które mogą zmienić świat...
Wydawnictwo GALERIA KSIĄŻKI
Rok wydania 2010
Liczba stron 644

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.