...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Geniusz marketingu

103,96 zł
EAN: 9788326431159
ISBN/ISSN: 978-83-264-3115-9
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:0.75 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić - powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny.
Książka ta dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji, dzięki którym można:
stworzyć wyróżniające się marki,
wprowadzić innowacyjne rozwiązania,
zwiększyć zaangażowanie konsumentów,
odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur,
zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją.
Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starbucks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve`a Jobsa, wyobraźni od Philippe`a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.
Wydawnictwo WOLTERS KLUWER
Wydawnictwo WOLTERS KLUWER
Liczba stron 416
Rok wydania 2016
Rok wydania 2016
Liczba stron 416

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.