...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePomoce dla nauczycieliGimnazjumJęzyk polskiFrazeologizmy. Ćwiczenia dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum

Frazeologizmy. Ćwiczenia dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum

33,60 zł
EAN: 9788371732843
ISBN/ISSN: 978-83-7173-284-3
Produkt niedostępny
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Frazeologizmy często stanowią nie lada problem dla użytkowników języka. Ale wystarczy je poznać, aby bez problemu wykorzystywać w codziennym porozumiewaniu się. Książka autorstwa Jadwigi Jawor-Baranowskiej, Emilii Bryndal i Agnieszki Kwiatkowskiej powstała na bazie kilkuletniego doświadczenia autorek w organizowaniu szkolnych konkursów frazeologicznych. Jej głównymi adresatami są uczniowie, ale też rodzice, nauczyciele i miłośnicy języka polskiego. Zastosowane w zadaniach związki frazeologiczne ułożone są tematycznie. Są to: mitologizmy, biblizmy, związki dotyczące zwierząt, nazw części ciała człowieka oraz frazeologizmy z zakresu matematyki. Publikacja składa się z trzech części: Ćwiczeń utrwalających wiadomości z zakresu frazeologii. Materiałów dla ucznia; Zestawów zadań konkursowych. Słowniczka. Materiałów do konkursu słownikowo-frazeologicznego.
Wydawnictwo ZNP
Wydawnictwo ZNP
Liczba stron 148
Liczba stron 148
Rok wydania 2013
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.