...jest pusty
Marzysz o wiecznej młodości i pięknie? Chcesz je zatrzymać za pomocą idealnego kremu? A może przywrócić dzięki liftingowi?
Un moment! Spójrzmy prawdzie w oczy: wieczne piękno nie istnieje, na idealny krem trudno trafić, a lifting… to dość ryzykowne przedsięwzięcie. Francuzki już to wiedzą i nie popadają w obsesję wiecznej młodości. Zamiast tego wypracowały sposoby na zachowanie naturalnego piękna, elegancji i radości życia.
Mireille Guiliano, autorka bestsellerowych poradników Francuzki nie tyją i Francuzki na każdy sezon, pokazuje, że również Ty niczym rodowita Francuzka możesz:
odkryć bogactwo składników odżywczych w szpinaku, rybach, cytrusach i orzechach
mikrodermabrazję zastąpić miodem i olejem arganowym, a sztuczne odżywki do włosów… tabletką aspiryny
poznać technikę oddychania przeponą i nauczyć się relaksować głęboko i skutecznie
spalać kalorie lekko, przyjemnie i prawie bez wysiłku…
…a przede wszystkim zyskać pozytywne nastawienie do własnego wyglądu i wieku!
Un moment! Spójrzmy prawdzie w oczy: wieczne piękno nie istnieje, na idealny krem trudno trafić, a lifting… to dość ryzykowne przedsięwzięcie. Francuzki już to wiedzą i nie popadają w obsesję wiecznej młodości. Zamiast tego wypracowały sposoby na zachowanie naturalnego piękna, elegancji i radości życia.
Mireille Guiliano, autorka bestsellerowych poradników Francuzki nie tyją i Francuzki na każdy sezon, pokazuje, że również Ty niczym rodowita Francuzka możesz:
odkryć bogactwo składników odżywczych w szpinaku, rybach, cytrusach i orzechach
mikrodermabrazję zastąpić miodem i olejem arganowym, a sztuczne odżywki do włosów… tabletką aspiryny
poznać technikę oddychania przeponą i nauczyć się relaksować głęboko i skutecznie
spalać kalorie lekko, przyjemnie i prawie bez wysiłku…
…a przede wszystkim zyskać pozytywne nastawienie do własnego wyglądu i wieku!
Wydawnictwo
ZNAK
Rok wydania
2016
Liczba stron
288
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.