...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaJęzyki obceFrancuskiFrancuski. Pas de probl me!+. Poziom średni B1.

Francuski. Pas de probl me!+. Poziom średni B1.

54,02 zł
Producent: Praca Zbiorowa
EAN: 9788360199275
ISBN/ISSN: 978-83-6019-927-5
Produkt niedostępny
Waga:0.48 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2010r.
Oprawa etui.
Format 13,5x19,5 cm.

Obszerny podręcznik do samodzielnej nauki, wyposażony w kurs komputerowy i zestaw nagrań MP3 do niezależnego odtwarzania. Poziom średni B1 pozwala na płynne i spontaniczne wypowiadanie się na dowolne tematy. Zakres kompetencji według wytycznych Rady Europy. Podręcznik i kurs adresowane są do osób, które znają podstawy i zamierzają kontynuować naukę języka francuskiego. Zakres materiału przygotowano zgodnie z wytycznymi Europejskiego Systemu Kształcenia Językowego dla poziomu biegłości B1. Oznacza to, że po opanowaniu kursu można swobodnie formułować spójne wypowiedzi oraz prezentować i wyjaśniać swoje opinie w języku francuskim. Przygotowanie do egzaminu B1 wymaga nauki na 3-semestralnym tradycyjnym kursie językowym. Niniejszy program pozwala skrócić ten czas do 6 miesięcy i wykorzystać go bardzo efektywnie. Wymagania sprzętowe programu: procesor 400 MHz, 256 MB RAM, CD-ROM, karta dźwiękowa, mikrofon, Windows 2000 SP3, XP lub nowszy.
Wydawnictwo SUPER MEMO WORLD
Rok wydania 2010

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.