...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPoradnikiFotografia produktowa. Od przedmiotu do martwej natury wydanie rozszerzone i zaktualizowane

Fotografia produktowa. Od przedmiotu do martwej natury wydanie rozszerzone i zaktualizowane

73,40 zł
Producent: Eberhard Schuy
EAN: 9788375792645
ISBN/ISSN: 978-83-7579-264-5
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (4 szt.)
Waga:1.02 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Chcesz robić doskonałe zdjęcia produktowe – ucz się od najlepszych w tym zawodzie! Oto 52 fascynujące fotografie, na których przedmioty codziennego użytku przedstawione są w niezwykły sposób. Jak wykonać takie zdjęcia? Eberhard Schuy odpowiada na to pytanie, szczegółowo i zrozumiale omawiając genezę powstania tych prac, począwszy od wyboru rekwizytów, poprzez aranżację sceny, a na ekspozycji kończąc. Autor dzieli się także niezbędną wiedzą i zdradza wiele sztuczek, które zazwyczaj przekazują sobie tylko specjaliści. Dowiedz się, nad czym należy się zastanowić przed przystąpieniem do realizacji sesji produktowej i jak połączyć ze sobą przedmiot, ideę i oświetlenie, by uzyskać wspaniały obraz. Fascynującą częścią warsztatu fotograficznego E. Schuya jest umiejętność odwzorowania najdrobniejszych detali wybranych elementów, dzięki czemu stają się one głównym tematem zdjęcia. Niezależnie od tego, czy będziesz przeglądał zamieszczone w tej książce duże fotografie jak zdjęcia w albumie, czy też od razu zaczniesz przygotowywać własne aranżacje – ta publikacja trwale cię zainspiruje do tworzenia wyjątkowych zdjęć produktowych! Drugie wydanie Fotografii produktowej zawiera 22 nowe aranżacje, będące przykładami komercyjnych realizacji takich tematów jak: fotografowanie szkła, mody, żywności i biżuterii. Autor nie tylko szczegółowo opisuje aranżacje samych scen, ale omawia także sposoby edycji obrazu w Photoshopie i wykorzystywane techniki maskowania oraz łączenia warstw. Niewielkim zmianom uległa również część teoretyczna książki.
Wydawnictwo GALAKTYKA
Rok wydania 2013
Liczba stron 328

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.