...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Fizyka duszy

41,90 zł
Producent: Amit Goswami
EAN: 9788363965655
ISBN/ISSN: 978-83-63965-65-5
Produkt niedostępny
Waga:0.41 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Oto pierwsza książka, która odkrywa największe tajemnice i udziela odpowiedzi na odwieczne pytania ludzkości: Czy jesteśmy nieśmiertelni i czy istnieje życie po życiu? Tak! – odpowiada genialny fizyk kwantowy, doktor Amit Goswami. I przytacza niezbite dowody na prawdziwość swoich rewolucyjnych tez! Łącząc naukę, duchowość i świadomość, przedstawia najbardziej kompletny i rzetelny przewodnik po największych zagadkach życia i śmierci. Wiąże opisy pochodzące z Tybetańskiej Księgi Umarłych ze swoją wiedzą na temat fizyki kwantowej. Dowodzi za pomocą danych naukowych, że pamięć reinkarnacyjna to absolutna prawda, i pokazuje sposoby na przypomnienie sobie poprzednich wcieleń. W przystępny sposób wyjaśnia wielce kontrowersyjne zjawisko – channeling – fenomen, dzięki któremu niektórzy ludzie potrafią wcielać się w „dusze” zmarłych. Książka zaciekawi wszystkich, którzy interesują się tematem reinkarnacji, życiem po życiu, fizyką kwantową. Jest skierowana do fanów rewolucyjnych teorii Amita Goswamiego oraz wszystkich niedowiarków, którzy by uwierzyć, potrzebują twardych danych naukowych.
Wydawnictwo ILLUMINATIO
Liczba stron 320
Rok wydania 2015

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.