...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaJęzyki obceFrancuskiFISZKI. Język francuski - Czas przyszły.

FISZKI. Język francuski - Czas przyszły.

10,49 zł
Producent: Praca Zbiorowa
EAN: 9788361108245
ISBN/ISSN: 978-83-61108-17-7
Produkt niedostępny
Waga:0.07 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Kurs obejmuje trzy tytuły. Przedstawiają one charakterystyczne dla języka francuskiego zagadnienia związane z czasownikami i ich użyciem. W tytule "Czas przyszły" ujęto dwa zagadnienia: podstawowe czasowniki o nieregularnej odmianie w czasie przyszłym futur simple oraz tworzony nieregularnie tryb warunkowy conditionnel présent. Odmiana czasowników posiłkowych, modalnych i nieregularnych w czasie futur simple to zagadnienie sprawiające uczącym się języka francuskiego duże trudności. Dlatego też,aby ułatwić zapamiętywanie, czasowniki odmieniono przez wszystkie osoby, a formy nieregularne pogrubiono. Tryb warunkowy przedstawiono dla tych czasowników, które tworzą go nieregularnie lub kiedy utworzenie go może sprawić poważne trudności. Czasowniki odmieniono przez wszystkie osoby, a formy nieregularne pogrubiono. Wyjątkową zaletą tego tytułu jest wprowadzenie transkrypcji dla wszystkich osób, przez które odmieniony jest dany czasownik. Tytuł polecamy osobom, które reprezentują już poziom wyższy podstawowy.
Wydawnictwo CZTERY GŁOWY

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.