...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Firma z duszą

31,40 zł
EAN: 9788380210059
ISBN/ISSN: 978-83-8021-005-9
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.26 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Jak zbudować miejsce pracy w zgodzie z wiarą i zasadami? jak zadbać o to, aby praca, którą wykonujemy, była spójna z naszym poglądem na świat oraz systemem wartości, jaki przyjmujemy? Autor, właściciel potężnej firmy rodzinnej, zatrudniającej ponad 5 tys. pracowników na całym świecie, dzieli się swoim doświadczeniem, jak w pracy osiągnąć sukces w wymiarze finansowym, społecznym i duchowym. „Większość osób, które znam, chce zmieniać świat – pisze autor we wstępie. - Chcą odnaleźć radość, sens, spełnienie i satysfakcję z pracy. Sposobem, który sprawdził się w moim przypadku, okazało się pragnienie poczucia sukcesu dzięki byciu najlepszym w tym, co robię. Sukces w biznesie oznacza dla mnie wysokodochodową działalność oraz rozwijanie jej, na ile to tylko możliwe. Jednocześnie jestem przekonany, że sukces oznacza dla mnie także bezkompromisowe łączenie wiary w Boga z pracą moich rąk. W głębi serca wiem, że jestem „biznesmenem z duszą” i że chcę budować „firmę z duszą”, jako naturalną kontynuację samego siebie. […] Choć Biblia nie mówi nic o hamulcach czy silniczkach wycieraczek, mówi o Jezusie i o tym, jak Jego koncepcja przywództwa zmieniła świat na ponad dwa tysiące lat. Biblia oraz mój związek z Jezusem dają mi poczucie celu i sensu w biznesie oraz w życiu osobistym. Bycie jednocześnie przywódcą i sługą, tak jak Jezus Chrystus, stało się wzorem dla mnie oraz dla mojej firmy. Jestem pewien, że Bóg znacząco wpływa na nasze życie i że posiada dla każdego z nas plan spełnienia oraz celowe ukierunkowanie, którego pragniemy niezależnie od rodzaju wykonywanej pracy”. Książka stanowi rodzaj poradnika dla wszystkich, którzy chcą odnaleźć sens i satysfakcję z pracy, a także dla tych, którzy prowadzą albo zamierzają prowadzić własną działalność gospodarczą. Dotyczy to szczególnie osób, dla których jest to działalność rodzinna, co w naszym kraju po dwudziestu latach transformacji wcale nie jest już dziś rzadkością. Uważna lektura może być także cenną inspiracją dla osób pracujących w innych firmach, jeśli utożsamiają się z misją danego przedsiębiorstwa. Autor w zarządzaniu własnym przedsiębiorstwem stara się realizować model tzw. przywództwa służebnego, opartego na Biblii, który od wielu lat jest propagowany i praktykowany w Stanach Zjednoczonych, a od kilkunastu lat powoli dociera także do naszego kraju. Jego podstawą jest zarówno odkrycie i jasne sprecyzowanie własnej misji życiowej, jak również wybór najbardziej odpowiednich środków do jej realizacji. Nade wszystko jednak dbałość o to, aby praca, którą wykonujemy, była spójna z naszym poglądem na świat oraz systemem wartości, jaki przyjmujemy. Tylko wtedy – jak twierdzi autor – w naszej pracy dodatni będzie nie tylko bilans ekonomiczny, ale także społeczny i duchowy. Autor w swoich podpowiedziach nie ogranicza się tylko do podawania suchej teorii zarządzania, ale odwołuje się także do bogatego osobistego doświadczenia. I choć na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że amerykańskie realia nie przystają do naszej rzeczywistości, to jednak podstawowe zasady i wartości, jakie mogą prowadzić do sukcesu w biznesie, są niezmienne bez względu na to, w jakich szerokościach geograficznych jest on prowadzony.
Wydawnictwo WYDAWNICTWO M
Rok wydania 2014
Liczba stron 244

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.