...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaAudiobookiFight Club. Podziemny Krąg Audiobook

Fight Club. Podziemny Krąg Audiobook

31,40 zł
EAN: 9788360979242
ISBN/ISSN: 978-83-60979-24-2
Produkt niedostępny
Waga:0.07 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Głośna powieść Chucka Palahniuka w intrygującej interpretacji Borysa Szyca. "Fight Club" to literacki debiut autora "Udław się" i "Potępionych", okrzyknięty przez krytyków najbardziej punkowym tekstem przełomu wieków. "Fight Club" reprezentuje głos pokolenia - to opowieść o młodych znudzonych korporacyjną karierą i jednorazowymi znajomościami mężczyznach, którzy zrobią wszystko, żeby nadać swojemu życiu nawet namiastkę sensu. Bezimienny bohater książki tłamsi nie dające mu zasnąć lęki za pomocą zestawów mebli z Ikei. Regularnie uczęszcza na grupy wsparcia dla śmiertelnie chorych. Marzy o tym, żeby choć na chwilę wyrwać się z emocjonalnego otępienia. Kiedy w końcu spotyka Tylera Durdena, zbuntowanego geniusza, kinooperatora i kelnera-sabotażystę, porzuca stworzoną przez siebie iluzję porządku, by na dobre zadomowić się w anarchistycznym chaosie. Razem z Tylerem zakłada klub walki i skupia wokół siebie innych, im podobnych. Jednak klub walki to tylko pierwszy etap pewnej misji. Jakiej? "Pierwsza zasada klubu walki to nie rozmawiać o klubie walki." Czyta: Borys Szyc Czas trwania: 5 godz. 35 min.
Wydawnictwo NIEBIESKA STUDNIA
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.