...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Feng shui w twoim domu

31,40 zł
EAN: 9788365442109
ISBN/ISSN: 978-83-65442-10-9
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (5 szt.)
Waga:0.18 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Feng shui w twoim domu to niezastąpiony poradnik dla każdego, kto chciałby, aby jego dom był miejscem przyciągającym szczęście, dobrobyt i pokój. Korzystając ze starożytnej chińskiej sztuki aranżacji wnętrz, zaczniesz żyć w harmonii z ziemią. Poczujesz się bardziej usatysfakcjonowany, szczęśliwszy, a nawet zdrowszy – a jedyne, co będziesz musiał zrobić, to przestawić niektóre meble, naświetlić zaciemnione miejsca czy zastosować inne proste remedium z szerokiej gamy mądrości feng shui.

Dzięki praktycznym poradom zawartym w tej bogato ilustrowanej książce niedoścignionego Richarda Webstera będziesz mógł aktywować strefy zdrowia, rodziny czy miłości; ochronić się przed wyciągającymi energię „strzałami”, które mogą być wymierzone w twój dom; podnieść przepływ energii chi w domu; zaradzić negatywnemu oddziaływaniu miejsc „śmierci”, „pięciu duchów” czy „katastrofy”, znajdujących się w każdym domu. Nauczysz się również oceniać domy członków rodziny i przyjaciół z perspektywy zasad feng shui.

„W feng shui wspaniałe jest między innymi to, że dzięki niemu można zaradzić niemal każdemu problemowi”.

– Richard Webster

Wydawnictwo ILLUMINATIO
Wydawnictwo ILLUMINATIO
Rok wydania 2016
Rok wydania 2016
Liczba stron 168
Liczba stron 168

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.