...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Epitafium na śmierć rock`n`rolla.

62,90 zł
EAN: 9788392927846
ISBN/ISSN: 978-83-929278-4-6
Produkt niedostępny
Waga:0.66 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2012r. Oprawa twarda. Strony 196. Format 21x30cm. Biografia„Epitafium na śmierć rock’n’rolla”, Franciszka Walickiego, nie bez powodu zywanego ojcem polskiego rock’n’rolla. To fascynująca, bogato ilustrowana i nie pozbawiona refleksji, autobiograficzna opowieść dziennikarza i animatora kultury, patrona pierwszych polskich festiwali jazzowych, inicjatora sopockiego Non-Stopu i pierwszej polskiej dyskoteki, który wprowadził do naszego kraju rock’n’rolla i wymyślił dlań swojsko brzmiącą nazwę „mocne uderzenie”. To historia twórcy zespołów: Rhythm’n’Blues, Czerwono- i Niebiesko-Czarni, Breakout, SBB i odkrywcy talentów na miarę: Czesława Niemena, Michaja Burano, Krzysztofa Klenczona, Ady Rusowicz, Wojciecha Kordy i wielu innych. To nie pozbawione sentymentu wspomnienie o latach młodości spędzonych w Wilnie i Rydzynie, o studiach w Państwowej Szkoły Morskiej w Gdyni czy karaibskiem rejsie pod żaglami „Daru Pomorza”. To opowiadanie z pierwszej ręki o ważnych dla polskiej kultury wydarzeniach, których autor był świadkiem, a często i pomysłodawcą.
Wydawnictwo FUNDACJA SOPOCKIE KORZENIE
Rok wydania 2012
Liczba stron 196

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.