...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaEkonomia i biznesEmocje w negocjacjach. Jak je wykorzystać nie tylko w biznesie

Emocje w negocjacjach. Jak je wykorzystać nie tylko w biznesie

44,00 zł
EAN: 9788375540246
ISBN/ISSN: 978-83-7554-024-6
Produkt niedostępny
Waga:0.44 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2009
stron 296
format 16,5 x 21 cm
oprawa broszurowa

Emocje mają ogromne znaczenie. Dzięki książce ``Emocje w negocjacjach" dowiesz się, jak wykorzystać emocje do przekształcenia konfliktu? wielkiego lub małego, zawodowego lub osobistego ? w sytuację korzystną dla obu stron. Książka dostarcza prostych, a jednocześnie skutecznych wskazówek dotyczących radzenia sobie z emocjami podczas najtrudniejszych negocjacji, np. z uciążliwym kolegą lub zagniewanym współmałżonkiem. Dzięki niej odkryjesz pięć ``istotnych elementów`` stanowiących sedno większości wyzwań natury emocjonalnej. Co ważniejsze, nauczysz się, jaką postawę przyjąć wobec nich, aby poprawić związki z ludźmi i osiągnąć upragnione rezultaty. Zawarte w niej rady nawiązują do ustaleń Harwardzkiego Projektu Negocjacyjnego (HNP) - grupy badawczej, której ustalenia doprowadziły do powstania przełomowej książki ``Dochodząc do TAK: Negocjowanie bez poddawania się``.
Wydawnictwo JACEK SANTORSKI & CO
Rok wydania 2009
Liczba stron 296

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.