...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Emocje i relacje społeczne. Stymulacja

48,30 zł
EAN: 9990000103270
ISBN/ISSN: VAT 23
Produkt niedostępny
Waga:0.34 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

„Emocje i relacje społeczne – stymulacja” to zbiór obrazków sytuacyjnych, dzięki którym terapeuci mogą ćwiczyć umiejętnośćrozumienia i nazywania emocji i norm społecznych zarówno z dziećmi, jak i z dorosłymi. Postaci na rysunkach przedstawione są z pominięciem rysów twarzy, aby wyeliminować schematyczne rozpoznawanie emocji poprzez patrzenie na układ ust. Pozwala to na odczytywanie emocji z kontekstu, konsytuacji, postawy ciała, wykonywanego ruchu. Umożliwia też różnorodnąinterpretację znaczenia w zależności od nadanej ilustracji treści (rysunki nie zawsze przedstawiają emocje skrajne jak strach czy radość, dzięki czemu pozwalają na rozmowę o takich emocjach/uczuciach jak tęsknota, duma, zazdrość itp.) Wykorzystując obrazki, można ćwiczyć: - narrację, - nazywanie emocji i podawanie ich przyczyn, - różnicowanie emocji w zależności od zmian treści narracji, - przyjmowanie perspektywy myślowej bohaterów poprzez nazywanie ich emocji oraz wymyślanie słów, które mogą w danej sytuacji wypowiedzieć, - rysowanie wyrazu twarzy bohaterów w zależności od nadanego znaczenia, - rozumienie zależności emocji od zdarzeń/sytuacji/słów, - kategoryzację emocji.
Wydawnictwo OMEGA STAGE SYSTEM
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.