...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw. Podręcznik cz.1

44,73 zł
Producent: Damian Dębski
EAN: 9788302112447
ISBN/ISSN: 978-83-02-11244-7
Produkt niedostępny
Waga:0.46 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Podręcznik prezentuje treści dostosowane do programu nauczania dla technika ekonomisty 341[02]/MEN/2008.05.20. Omawia w 3 częściach następujące tematy: ludzie w przedsiębiorstwie (normy regulujące współżycie międzyludzkie, wizerunek pracownika, stosunki interpersonalne), funkcjonowanie przedsiębiorstw (działalność produkcyjna, handlowa i usługowa jednostki organizacyjnej), gospodarowanie zasobami pracy (zatrudnienie, wydajność pracy, wynagrodzenia). Podręcznik i ćwiczenia do przedmiotu ekonomika zgodne z podstawą programową dla zawodu technik ekonomista. Są dostosowane do programu nauczania dla technika ekonomisty 341[02]/MEN/2008.05.20. Prezentują aktualne wiadomości dotyczące procesu produkcji, procesu sprzedaży i świadczenia usług. Stan prawny na 2010 r. Każdy rozdział podręcznika zawiera: terminy i pojęcia, wykład wzbogacony licznymi przykładami, podsumowanie najważniejszych zagadnień, test wielokrotnego wyboru (odpowiedzi są dostępne dla zarejestrowanych na stronie www.wsip.pl w Klubie Wydawnictw Zawodowych), zadania (Rusz głową!), tekst dla zainteresowanych (Kto pyta, nie błądzi!), liczne ilustracje graficzne, wykresy i schematy.
Wydawnictwo WSIP
Rok wydania 2010
Liczba stron 356

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.