...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Ekonomika handlu. Podręcznik cz.1

36,54 zł
EAN: 9788302101243
ISBN/ISSN: 978-83-02-10124-3
Produkt niedostępny
Waga:0.46 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Podręcznik prezentuje aktualną wiedzę z zakresu działalności firmy handlowej, omawia najnowsze zagadnienia z ekonomiki handlu. Autorzy w 11 rozdziałach o podobnej strukturze przedstawiają istotę i znaczenie handlu, działalność detaliczną i hurtową, inne formy działalności gospodarczej prowadzonej przez firmy handlowe, a także zagadnienia dotyczące gospodarowania zasobami rzeczowymi i ludzkimi w przedsiębiorstwie handlowym. W podręczniku autorzy wskazują na najważniejszeregulacje prawne dotyczące działalności handlowej. Rozważania teoretyczne łączą z praktyką, podając przykłady z rzeczywistości gospodarczej, prezentują wzory dokumentów występujących w działalności firmy handlowej. Każdy rozdział podręcznika zawiera: - wypunktowane treści kształcenia, - zestaw terminów i pojęć, - wykład wzbogacony przykładami, schematami i zdjęciami, - zestaw ćwiczeń, zadań, pytań i problemów do dyskusji, - polecenia i pytania kontrolne do rozdziału w formie testu wielokrotnego wyboru. Zamieszczone zdjęcia w doskonały sposób wzbogacają przekazywaną wiedzę i pozwalają połączyć teorię z praktyką. Słowniczek zamieszczony na końcu podręcznika zawiera wyjaśnienia najważniejszych pojęć związanych z handlem.
Wydawnictwo WSIP
Rok wydania 2011
Liczba stron 318

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.