...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaEkonomia i biznesEkonomia umiaru – realna perspektywa? Nowy paradygmat Grzegorza W. Kołodko

Ekonomia umiaru – realna perspektywa? Nowy paradygmat Grzegorza W. Kołodko

72,45 zł
Producent: Praca Zbiorowa
EAN: 9788301186654
ISBN/ISSN: 978-83-01-18665-4
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (9 szt.)
Waga:0.77 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Ekonomia umiaru – jako nowy paradygmat – jest promowana przez prof. Grzegorza W. Kołodko w jego licznych publikacjach. Książka ma stanowić próbę wyjaśnienia tego zjawiska

i dać odpowiedzi na pytanie, czy ta koncepcja jest realna w realizacji.

Podejście do ekonomii w perspektywie umiaru może rodzić dziś wiele pytań i kontrowersji. W epoce konsumeryzmu, silnej presji marketingowej zorientowanej na kreowanie potrzeb i dość powszechnym traktowaniu PKB jako celu polityki gospodarczej, reguła umiarkowania, dostosowania się do realiów danej gospodarki nie dla wszystkich może być przekonująca i zrozumiała.  Temat jest obecnie bardzo istotny i budzi ogromne zainteresowanie, szczególnie że czasy w których żyjemy to czasy dotkliwych kryzysów, ogromnych dysproporcji rozwojowych i dochodowych świata, narastającego skażenia środowiska naturalnego, a także ewolucji sposobu myślenia o racjonalności w procesie gospodarowania.

Wydawnictwo PWN
Rok wydania 2016
Liczba stron 416

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.