...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiNauka zawoduEkonomia i prawo w hotelarstwie Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie Podręcznik do nauki zaw

Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie Podręcznik do nauki zaw

43,58 zł
EAN: 9788375441284
ISBN/ISSN: 978-83-7544-128-4
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (8 szt.)
Waga:0.50 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie „technik hotelarstwa” oraz uczących się w szkołach innego typu, zainteresowanych podstawami ekonomiczno-prawnymi. Omawia podstawowe zagadnienia z zakresu pojęć prawnych, ekonomicznych, prawa cywilnego, prawa gospodarczego, prawa pracy, ochrony środowiska. Wskazuje, jak zastosować wiedzę teoretyczną przy rozwiązywaniu prostych problemów prawnych w branży hotelarsko-turystycznej. Niektóre treści są przekazywane czytelnikowi wprost, do innych dochodzi sam po wykonaniu ćwiczeń mających na celu ukształtowanie określonych umiejętności, postaw i zachowań, analizie tekstów zaczerpniętych z prasy hotelarskiej czy też załączonych aktów prawnych. Istotną zaletą podręcznika jest jego przejrzystość i prosta budowa. Treści oparto na aktualnej podstawie programowej i standardach wymagań egzaminacyjnych dla zawodu „technik hotelarstwa”.
Wydawnictwo WSIP
Rok wydania 2007
Liczba stron 304

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.