...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Efekt Franciszka. Książka z płytą DVD

41,99 zł
Producent: Praca Zbiorowa
EAN: 9788363154301
ISBN/ISSN: 978-83-63154-30-1
Produkt niedostępny
Waga:0.15 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wybór kardynała Jorge Maria Bergoglia na Stolicę Apostolską dla jednych był zaskoczeniem, dla drugich nadzieją na zmiany w Kościele. Niewątpliwie już na początku swojego pontyfikatu papież Franciszek wzbudził sympatię wiernych. Skromnością, życzliwością, otwartością i uśmiechem podbił ich serca. W książce „Efekt Franciszka” przedstawiamy najważniejsze informacje o nowym papieżu. Zamieszczamy kalendarium jego życia, ukazujemy początek pontyfikatu oraz przytaczamy tekst pierwszej homilii, którą wygłosił po wybraniu go na Stolicę Apostolską. W publikacji nie zabrakło wypowiedzi Ojca Świętego poruszającego tak ważne tematy jak pomoc ubogim, miłość, pokój na świecie czy godność ludzka. W książce znajdziemy także podstawowe informacje o zakonie jezuitów, do którego wstąpił Jorge Mario Bergoglio. Do publikacji dołączyliśmy pierwszy wydany w Polsce film o tym, jakim człowiekiem jest Jorge Mario Bergoglio i kim dla Kościoła i świata stanie się Ojciec Święty Franciszek. Obraz w rzetelny i atrakcyjny sposób przedstawia postać i nauczanie nowego papieża w kontekście najważniejszych wyzwań stojących przed Kościołem XXI wieku.
Wydawnictwo SFINKS
Wydawnictwo SFINKS
Rok wydania 2014
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.