...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaAudiobookiEdward Gierek Przerwana dekada SB

Edward Gierek Przerwana dekada SB

20,95 zł
Producent: Janusz Rolicki
EAN: 9788362121137
ISBN/ISSN: 978-83-62121-13-7
Produkt niedostępny
Waga:0.08 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Książka ukazała się 10 lat po utracie przez Edwarda Gierka stanowiska na scenie politycznej. Wywiad został opublikowany z potrzeby oceny epoki Polski Ludowej, epoki blasków i cieni. Edward Gierek, górnik w czwartym pokoleniu, opowiada o swoim trudnym dzieciństwie, o życiu na emigracji, o swojej drodze na szczyt PZPR. Wywiad ukazuje motywy kierujące Gierkiem przy podejmowaniu trudnych decyzji. Janusz Rolicki Absolwent Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego. Pracował jako reporter tygodnika "Polityka", jako kierownik działu reportażu, a następnie zastępca redaktora naczelnego "Kultury". W Telewizji Polskiej kolejno obejmował funkcje: naczelnego redaktora publicystyki kulturalnej, dyrektora programowego ds. artystycznych i dyrektora generalnego ds. artystycznych. Współtworzył i występował jako prezenter programów telewizyjnych. W latach 1996-2001 pełnił funkcje redaktora naczelnego "Trybuny". Obecnie związany m.in. z gazetą "Fakt" i tygodnikiem "Uważam Rze". Autor licznych reportaży, laureat najważniejszych krajowych nagród dziennikarskich."
Wydawnictwo STORYBOX

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.