...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Edukacja autorska

43,88 zł
EAN: 9788373087385
ISBN/ISSN: 978-83-7308-738-5
Produkt niedostępny
Waga:0.54 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2008
format B5
stron 264
oprawa twarda, szyta


Przedmiotem książki jest wybrany nurt edukacji alternatywnej w polskim systemie oświatowym, który nadał już początek nowemu cyklowi przemian. Gdyby bowiem sięgnąć do koncepcji zmian edukacyjnych, dokonujących się według trzech typów mechanizmów interakcyjnych w państwowym systemie oświatowym: 1) wewnętrznej inicjacji, 2) zewnętrznej transakcji i 3) politycznej manipulacji, to model poruszony w książce należałoby ulokować w pierwszym z nich. W szkolnictwie publicznym powstało przeszło 5 tys. programów i klas autorskich, wśród których zdarzały się rozwiązania wręcz przełomowe dla współczesnej pedagogiki szkolnej, ale także i pozornie alternatywne, quasinowatorskie. Wiele z nich, zarówno tych niekonwencjonalnych, oryginalnych, jak i jedynie powierzchownie modernizujących szkolną rzeczywistość miało miejsce w obszarze edukacji wczesnoszkolnej. Czym stały się klasy autorskie w naszym kraju? Jaką spełniły rolę i jaka jest ich przyszłość? Co stało się zasadniczym, fundamentalnym dla ich zaistnienia impulsem? Na te i inne pytania stara się odpowiedzieć Autor publikacji.
Wydawnictwo IMPULS
Liczba stron 264
Rok wydania 2008

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.