...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Dziękuję za te chwile

41,90 zł
EAN: 9788380490208
ISBN/ISSN: 978-83-8049-020-8
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (30 szt.)
Waga:0.27 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Niezwykła historia Valérie Trierweiler, pierwszej damy Francji – zdradzonej kobiety, która postanowiła, że nie będzie milczeć On miał czworo dzieci, ja troje. Postanowiliśmy zamieszkać razem. François Hollande został prezydentem Francji. Ja podążyłam za nim. Rządzenie to ciężka próba dla osoby, która sprawuje władzę, ale również dla jej bliskich. W Pałacu Elizejskim często czułam, że nie mam prawa w nim przebywać. Mała dziewczynka pochodząca z biednej dzielnicy w roli pierwszej damy – coś tu było nie tak. O tym, że Prezydent mnie zdradzał, dowiedziałam się z prasy, podobnie jak wszyscy inni. Zdjęcia obiegły świat, podczas gdy ja przebywałam w szpitalu pod wpływem leków uspokajających. Mężczyzna, którego kochałam, porzucił mnie, informując o tym w komunikacie prasowym składającym się z osiemnastu słów. Osobiście podyktował go Agence France Presse, jak gdyby chodziło o sprawę wagi państwowej. Wszystko, co opisuję w tej książce, jest prawdą. W Pałacu Elizejskim czasami czułam się, jakbym robiła reportaż. I za bardzo cierpiałam z powodu kłamstw, aby teraz kłamać. Valérie Trierweiler"
Wydawnictwo BLACK PUBLISHING
Rok wydania 2015
Liczba stron 248

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.