...jest pusty
Książka przedstawia wyniki realizacji programu badawczego, którego zasadniczym celem był opis i zasady organizacji środowiska dydaktycznego, optymalnego dla indywidualnego rozwoju ucznia. Środowisko to, stanowiące system pomocy dydaktycznych miało być stymulatorem samodzielnej aktywności poznawczej ucznia. Głównym zadaniem w trakcie tworzenia sytuacji dydaktycznych było wspieranie indywidualnych predyspozycji rozwojowych dziecka i otoczenie go pomocami dydaktycznymi, których zadaniem było stworzenie miejsca dla aktywnej i samodzielnej działalności badawczej ucznia. Autorzy programu udowadniają, że taka droga dochodzenie do wiedzy jest znacznie cenniejszym składnikiem procesu kształcenia niż perfekcyjne opanowanie treści programowych. Program realizowany był we współpracy z Uniwersytetem Gdańskim i Akademią Sztuk Pięknych w Gdańsku.
Wydawnictwo
IMPULS
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.