...jest pusty
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePomoce dla nauczycieliInneDydaktyka matematyki Teoria i zastosowanie w matematyce szkolnej
Wydanie 2005r.
Oprawa broszurowa.
Strony 336.
Format 16,0x23,0 cm.
Książka zawiera zagadnienia teoretyczne z dydaktyki matematyki potrzebne do zrozumienia i realizacji zasad odnoszących się do nauczania matematyki w szkole podstawowej i gimnazjum. Rozdziały są opracowane w formie modułów, z których każdy zawiera: podstawy teoretyczne wybranego problemu z dydaktyki matematyki, odniesienia tego problemu do praktyki szkolnej (w szczególności trudności i błędy uczniów) oraz projekt dydaktyczny ukazujący możliwości zastosowania teorii na lekcjach matematyki i w pracy samodzielnej uczniów. Książka jest poświęcona przede wszystkim głównym koncepcjom nauczania matematyki, procesowi kształtowania pojęć, metodyce rozwiązywania zadań, podstawowym rodzajom rozumowania w procesie kształcenia matematycznego uczniów, wprowadzaniu uczniów w definiowanie i dowodzenie twierdzeń, diagnozowaniu ich możliwości matematycznych, trudnościom i niepowodzeniom w uczeniu się matematyki, pracy badawczej nauczyciela.
Oprawa broszurowa.
Strony 336.
Format 16,0x23,0 cm.
Książka zawiera zagadnienia teoretyczne z dydaktyki matematyki potrzebne do zrozumienia i realizacji zasad odnoszących się do nauczania matematyki w szkole podstawowej i gimnazjum. Rozdziały są opracowane w formie modułów, z których każdy zawiera: podstawy teoretyczne wybranego problemu z dydaktyki matematyki, odniesienia tego problemu do praktyki szkolnej (w szczególności trudności i błędy uczniów) oraz projekt dydaktyczny ukazujący możliwości zastosowania teorii na lekcjach matematyki i w pracy samodzielnej uczniów. Książka jest poświęcona przede wszystkim głównym koncepcjom nauczania matematyki, procesowi kształtowania pojęć, metodyce rozwiązywania zadań, podstawowym rodzajom rozumowania w procesie kształcenia matematycznego uczniów, wprowadzaniu uczniów w definiowanie i dowodzenie twierdzeń, diagnozowaniu ich możliwości matematycznych, trudnościom i niepowodzeniom w uczeniu się matematyki, pracy badawczej nauczyciela.
Wydawnictwo
WSIP
Rok wydania
2005
Liczba stron
336
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.