...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Droga kontemplacji

20,90 zł
Producent: FRANZ JALICS
EAN: 9788327701473
ISBN/ISSN: 978-83-277-0147-3
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.11 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Pośród gonitwy tego świata wielu ludzi szuka prostej modlitwy i życia wypełnionego wewnętrznym pokojem, właściwych dla drogi kontemplacji. Im bardziej świat przyspiesza, tym bardziej potrzebujemy równowagi i spokoju, którymi obdarza nas modlitwa. Im bardziej złożony staje się świat, tym bardziej potrzebujemy prostoty kontemplacji. W tej krótkiej książeczce Franz Jalics udowadnia, że doświadczenie obecności Boga jest dostępne wierzącym już w tym życiu. Prowadzi do niego modlitwa kontemplacyjna, proste wpatrywanie się w oblicze Boga, które jest odpowiedzią na najgłębsze pragnienie ludzkiego serca. W przystępny, lecz precyzyjny sposób Autor opisuje, czym jest kontemplacja i jakie miejsce zajmuje na drodze rozwoju chrześcijańskiej modlitwy. Jej praktykowanie pogłębia i przemienia całe życie człowieka, a większa znajomość mogłaby by drogą odnowy Kościoła w XXI w. Franz Jalics, jezuita, doktor teologii, ur. w 1927 r. na Węgrzech. Od dawna zajmuje się formacją jezuitów, prowadzi kursy rekolekcyjne w Europie i w Ameryce Południowej. Autor książek Uczmy się modlić, Rekolekcje kontemplatywne i W szkole Jezusa.
Wydawnictwo WAM KRAKÓW
Rok wydania 2015
Liczba stron 100

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.