...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Dochodząc do tak ze sobą

36,65 zł
Producent: WILLIAM URY
EAN: 9788378186779
ISBN/ISSN: 978-83-7818-677-9
Produkt niedostępny
Waga:0.39 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Światowy guru w dziedzinie negocjacji w swojej kolejnej przełomowej książce pokazuje, że największą przeszkodą w osiąganiu mądrych porozumień jest nasza naturalna skłonność do postaw (takich jak: nadmierny krytycyzm wobec siebie, obwinianie się itp.), które nie służą naszym interesom. Kiedy nauczymy się wpływać na siebie, stworzymy podstawę dla zrozumienia innych ludzi i wywierania na nich wpływu. Ury prezentuje prostą, skuteczną sześciostopniową metodę, dzięki której dojdziesz do porozumienia ze sobą i znacznie zwiększysz swoje umiejętności negocjacyjne. Codziennie spotykamy naszego wroga przy stole negocjacyjnym - nas samych. Jeśli zastosujesz zwycięską strategię opisaną w tej książce, odniesiesz sukces w pracy i życiu. - Daniel H. Pink, autor "Jak być dobrym sprzedawcą"William Ury rzuca światło na to, jak osiągnąć satysfakcjonujące porozumienie z człowiekiem, którego widzimy w lustrze. Przedstawiając mozaikę różnych historii i mądrych rad, pomaga nam w praktyczny i wnikliwy sposób przyjrzeć się naszym decyzjom i związkom. - Adam Grant, profesor Wharton Business School i autor "Dawaj i bierz"
Wydawnictwo REBIS
Rok wydania 2015
Liczba stron 176

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.