...jest pusty
Wydanie 2008
stron 248
format 14,5 x 20,5 cm
oprawa broszurowa
Trzon książki ``Dobre serce`` stanowią komentarze Dalajlamy do wybranych fragmentów Ewangelii. Każdy rozdział zaczyna się wybranym urywkiem z Ewangelii, czytanym i komentowanym przez Jego Świątobliwość - Kazanie na Górze (Mt 5, 1-12), Przypowieść o ziarnku gorczycy i królestwie Bożym (Mk 4, 26-34), opis Przemienienia na Górze Tabor (Łk 9, 1-6) i Zmartwychwstania (J 20, 10-18). Książka zawiera również dodatkowy materiał na temat chrześcijaństwa i buddyzmu. Polskie wydanie zostanie opatrzone specjalnym wstępem przygotowanym przez Jego Świątobliwość Dalajlamę oraz ojca Laurence`a Freeman OSB, dyrektora i przewodnika duchowego WCCM. W 1994 roku w Londynie odbyło się Seminarium Johna Maina z udziałem Jego Świątobliwości Dalajlamy, który przyjechał na zaproszenie o. Laurence`a Freemana, benedyktyna i dyrektora Światowej Wspólnoty Medytacji Chrześcijańskiej.
stron 248
format 14,5 x 20,5 cm
oprawa broszurowa
Trzon książki ``Dobre serce`` stanowią komentarze Dalajlamy do wybranych fragmentów Ewangelii. Każdy rozdział zaczyna się wybranym urywkiem z Ewangelii, czytanym i komentowanym przez Jego Świątobliwość - Kazanie na Górze (Mt 5, 1-12), Przypowieść o ziarnku gorczycy i królestwie Bożym (Mk 4, 26-34), opis Przemienienia na Górze Tabor (Łk 9, 1-6) i Zmartwychwstania (J 20, 10-18). Książka zawiera również dodatkowy materiał na temat chrześcijaństwa i buddyzmu. Polskie wydanie zostanie opatrzone specjalnym wstępem przygotowanym przez Jego Świątobliwość Dalajlamę oraz ojca Laurence`a Freeman OSB, dyrektora i przewodnika duchowego WCCM. W 1994 roku w Londynie odbyło się Seminarium Johna Maina z udziałem Jego Świątobliwości Dalajlamy, który przyjechał na zaproszenie o. Laurence`a Freemana, benedyktyna i dyrektora Światowej Wspólnoty Medytacji Chrześcijańskiej.
Wydawnictwo
JACEK SANTORSKI & CO
Rok wydania
2008
Liczba stron
248
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.