...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Do zobaczenia w Jerozolimie.

30,35 zł
Producent: Marek Suchar
EAN: 9788362129881
ISBN/ISSN: 978-83-6212-988-1
Produkt niedostępny
Waga:0.33 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2011r. Oprawa broszurowa. Strony 224. Format 14,5x20,5cm. Do zobaczenia w Jerozolimie jest wyrazem fascynacji Autora przeszłością i dniem dzisiejszym Ziemi Świętej. Przemierzając wraz z nim ciasne uliczki Miasta, które jest centralnym punktem odniesienia dla wyznawców judaizmu, chrześcijaństwa i islamu, będziemy mieli okazję poznać źródła współczesnych napięć izraelsko-palestyńskich. W zakamarkach Świętego Miasta odnajdziemy wspólnoty żydowskie, jakby żywcem przeniesione ze wschodnich kresów Rzeczypospolitej. Dowiemy się również w jakich językach mówi się w Jerozolimie oraz jak znajomość zasad psychologii może nam pomóc… w dokonywaniu udanych zakupów. Do zobaczenia w Jerozolimie to lektura obowiązkowa dla każdego, kto planuje wyjazd do Ziemi Świętej, dla każdego kto chce nie tylko zwiedzać, ale i zrozumieć. Książkę wzbogaciły kolorowe fotografie Jerozolimy Szymona Suchara (1984) - absolwenta psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz Akademii Fotoreportażu w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Wydawnictwo MASZOPERIA LITERACKA
Rok wydania 2011
Liczba stron 224

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.