...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPozostałeDlaczego pingwinom nie zamarzają stopy?

Dlaczego pingwinom nie zamarzają stopy?

33,60 zł
Producent: Mick O Hare
EAN: 9788361428091
ISBN/ISSN: 978-83-6142-809-1
Produkt niedostępny
Waga:0.28 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2009
stron 248
format 13 x 19,5 cm
oprawa broszurowa

Dlaczego śpiące ptaki nigdy nie spadają z drzew? Czy okna w samolotach muszą być aż tak małe? Z czego wynika jajowatość jajek? Co sprawia, że bumerangi wracają? Po co nam linie papilarne? I wreszcie, dlaczego pingwinom nie zamarzają stopy? Na pewno nie raz zadawaliście sobie te i podobne pytania - na pierwszy rzut oka proste, często dotyczące zagadnień z życia wziętych. Czy jednak zawsze znajdowaliście satysfakcjonujące odpowiedzi? Książka, którą trzymacie w rękach, zawiera aż 115 różnorodnych, inspirujących pytań wraz z wyczerpującymi odpowiedziami i wyjaśnieniami. Nie jest to jednak nużący monolog jakiejś mądrej głowy - nie obawiajcie się! Napisało ją kilkudziesięciu specjalistów, pasjonatów i ciekawych życia ludzi z całego świata. To właśnie oni, odpowiadając na pytania zadawane przez czytelników magazynu ``New Scientist``, stworzyli ten niezwykły zbiór, który odniósł tak spektakularny, światowy sukces.
Wydawnictwo INSIGNIS
Liczba stron 248
Rok wydania 2009

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.