...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaKsiążka dziecięcaBajkiDlaczego mleko jest białe? Historyjki dla ciekawskich dzieci

Dlaczego mleko jest białe? Historyjki dla ciekawskich dzieci

29,40 zł
Producent: Susanne Orosz
EAN: 9788378397557
ISBN/ISSN: 978-83-7839-755-7
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (8 szt.)
Waga:0.65 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Dlaczego ziemniaki rosną pod ziemią? Skąd się wzięły pomidory? Jak zrobić w domu pyszny makaron i biały ser? Co to jest miód? I co ma wspólnego lukier z aniołkami? Dlaczego mleko jest białe? Dlaczego można jeść pokrzywę? Na te i wiele innych pytań dotyczących podstawowych produktów spożywczych małe i duże łasuchy znajdą odpowiedzi w tej książce. Zabawne historyjki wyjaśniają, skąd biorą się produkty spożywcze, oraz są inspiracją do pierwszych samodzielnych prób w kuchni. Znakomita i inspirująca zabawa dla dzieci i dorosłych. Susanne Orosz (ur. 1962) zajmuje się pisaniem książek dla dzieci i scenariuszy telewizyjnych. Mieszka w Hamburgu, uwielbia przygody i posiada czarny pas w aikido. Yayo Kawamura urodziła się w Heilbronnie, a dzieciństwo spędziła w Tokio. Od 1989 roku mieszka z mężem, córką i synem w Berlinie. Studiowała projektowanie i grafikę, a od 2001 roku pracuje jako ilustratorka i grafik w różnych czasopismach oraz wydawnictwach, ilustrując książki dla dzieci i młodzieży
Wydawnictwo PRÓSZYŃSKI I S-KA
Rok wydania 2014
Liczba stron 128

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.