...jest pusty
Na świecie istnieje kilkaset rodzajów diet odchudzających i wszystkie zapewniają, że jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki tym razem już na zawsze stracisz zbędne kilogramy. Jaka bywa rzeczywistość, wszyscy wiemy: albo brak efektów, albo utrata wagi i szybko następujący po niej efekt jo-jo. A w konsekwencji – kolejna dieta cud. Chcesz przerwać to błędne koło? Sięgnij po poradnik z unikalnym programem diet coachingu. Rozpocznij świadome odżywianie i zmień swoje życie już dziś! Unikalność metody diet coachingu polega na tym, że w odróżnieniu od tradycyjnych diet nie koncentruje się ona wyłącznie na utracie kilogramów. Kluczową sprawą jest poznanie potrzeb własnego ciała, uświadomienie sobie dotychczasowych nawyków i błędów, a następnie stworzenie odpowiedniego planu żywienia, tak by jedzenie zaczęło być przyjemnością i nie kojarzyło się z ciągłymi wyrzeczeniami. Właśnie w tym procesie sprawdzają się techniki coachingu, wykorzystane w nowatorskim programie Urszuli Mijakoskiej. Diet coaching podniesie twój poziom motywacji i pewności siebie, dzięki czemu zaczniesz świadomie i samodzielnie decydować o sobie, o tym, co, w jakich ilościach i kiedy jesz. Nauczysz się zarządzać emocjami (smutkiem, złością, nudą), które często są przyczyną objadania się. Zyska na tym nie tylko twoje ciało, lecz także psychika, ponieważ uwierzysz w siebie i własne możliwości, a dzięki temu znacząco poprawi się jakość twojego życia. Dlaczego diet coaching trafia w Samo Sedno? - pomaga ci poznać lepiej siebie i swoje prawdziwe potrzeby żywieniowe - radzi, jak stworzyć plan odżywiania dopasowany do twoich celów i potrzeb - motywuje do trwałej zmiany nawyków, przekonań i zachowań - uczy, jak odzyskać kontrolę nad sposobem odżywiania się, emocjami i własnym życiem
Wydawnictwo
SAMO SEDNO
Wydawnictwo
SAMO SEDNO
Rok wydania
2016
Rok wydania
2016
Liczba stron
192
Liczba stron
192
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.