...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Dialog zamiast kar

31,40 zł
EAN: 9788362445271
ISBN/ISSN: 978-83-62445-27-1
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (12 szt.)
Waga:0.21 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

"Książkę Zofii Żuczkowskiej polecam wszystkim, którzy chcą poprawić swoje relacje z bliskimi, a szczególnie gorąco rodzicom. Tym, którzy szukają sposobu na kłótnie w piaskownicy, i tym, którzy obawiają się buntu nastolatka." Joanna SZULC, redaktor naczelna miesięcznika "Dziecko" "Autorka podważa wiele staromodnych, ale i nowomodnych stereotypów wychowawczych. Jej książka jest ciekawa i mądra!" Jan WRÓBEL, nauczyciel, dziennikarz, dyrektor I Społecznego Liceum Ogólnokształcącego "Bednarska" w Warszawie. Ta książka to podsumowanie wieloletniej pracy z dorosłymi i dziećmi - efekt praktycznego zgłębiania zasad Porozumienia bez Przemocy (NVC) Marshalla B. Rosenberga. Autorka dzieli się w niej swoim bogatym doświadczeniem w kształtowaniu relacji z dzieckiem, opartych na obustronnym dostrzeganiu i poszanowaniu uczuć i potrzeb. Zofia Aleksandra Żuczkowska jest pedagogiem, autorką książki Wychowanie bez klapsa (2006). Razem z Karstenem Schacht-Petersenem, terapeutą i certyfikowanym trenerem NVC, prowadzi treningi dla nauczycieli, rodziców całych rodzin w Szkole Empatii.
Wydawnictwo MIND
Wydawnictwo MIND
Liczba stron 256
Rok wydania 2013
Rok wydania 2013
Liczba stron 256

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.