...jest pusty
Pierwszy podręcznik z zakresu teorii diagnozy edukacyjnej!
Książka prezentuje:
- koncepcję diagnostyki jako nauki o rozpoznawaniu warunków, przebiegu i wynikach uczenia się;
- główne pojęcia dyscypliny;
- analizę i ocenę narzędzi diagnozy;
- metody diagnostyczne oraz wyniki diagnozy osiągnięć ucznia i placówki edukacyjnej oraz poziomu edukacyjnego kraju;
- ewaluację w edukacji jako pochodną diagnozy;
- ćwiczenia ułatwiające wdrożenie stosowania pojęć i zaleceń.
Podręcznik jest przeznaczony dla:
- studentów kierunków pedagogicznych i nauczycielskich;
- pedagogów i nauczycieli pracujących w instytucjach edukacyjnych;
- dyrektorów szkół, doradców metodycznych, pracowników komisji egzaminacyjnych i nadzoru pedagogicznego.
Wydawnictwo
PWN
Wydawnictwo
PWN
Liczba stron
364
Rok wydania
2009
Rok wydania
2009
Liczba stron
364
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.