...jest pusty
Wydanie 2011r.
Oprawa broszurowa.
Strony 160.
Format 20,5x26,0 cm.
W poradniku tym omówiono podstawowe techniki decoupage"u, m.in.: wycinanie, przygotowanie tła, układanie obrazków, klejenie, wykonywanie spękań, lakierowanie. Opisano sposoby zdobienia drewna, szkła, metalu, tkaniny, kartonu i świecy. Doradzono, jakich używać narzędzi i materiałów. Wszystkie etapy wykonywania poszczególnych projektów zostały szczegółowo opisane i przedstawione na kolorowych fotografiach. Dzięki temu bez problemu stworzysz imitację antycznej wazy, ikony z pozłacanym tłem, tacy z marmuru czy wazonu z lazurytu. Komplet kieliszków zdobionych decoupage"em przypominającym szron lub atłas albo świece z trójwymiarowymi dekoracjami to doskonały pomysł na niebanalny prezent. Donice z motywami florystycznymi, pudełka, szkatułki, ramki na zdjęcia we wzorach klasycznych, rustykalnych, romantycznych i nowoczesnych będą wspaniałą i praktyczną ozdobą.
Oprawa broszurowa.
Strony 160.
Format 20,5x26,0 cm.
W poradniku tym omówiono podstawowe techniki decoupage"u, m.in.: wycinanie, przygotowanie tła, układanie obrazków, klejenie, wykonywanie spękań, lakierowanie. Opisano sposoby zdobienia drewna, szkła, metalu, tkaniny, kartonu i świecy. Doradzono, jakich używać narzędzi i materiałów. Wszystkie etapy wykonywania poszczególnych projektów zostały szczegółowo opisane i przedstawione na kolorowych fotografiach. Dzięki temu bez problemu stworzysz imitację antycznej wazy, ikony z pozłacanym tłem, tacy z marmuru czy wazonu z lazurytu. Komplet kieliszków zdobionych decoupage"em przypominającym szron lub atłas albo świece z trójwymiarowymi dekoracjami to doskonały pomysł na niebanalny prezent. Donice z motywami florystycznymi, pudełka, szkatułki, ramki na zdjęcia we wzorach klasycznych, rustykalnych, romantycznych i nowoczesnych będą wspaniałą i praktyczną ozdobą.
Wydawnictwo
RM
Rok wydania
2011
Liczba stron
160
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.