...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Dawaj i bierz

41,99 zł
Producent: Adam Grant
EAN: 9788377586327
ISBN/ISSN: 978-83-7758-632-7
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.51 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

W książce "Dawaj i bierz" autor udowadnia, iż wbrew powszechnemu mniemaniu, że aby odnieść sukces, wystarczy połączyć ciężką pracę, talent i szczęście, niezbędny i najistotniejszy jest czwarty, często ignorowany, składnik: nasze preferencje odnośnie wzajemności, czyli stosunku dawania do brania. Za każdym razem, gdy wchodzimy w interakcje na gruncie zawodowym, musimy dokonać wyboru: czy próbować zdobyć jak najwięcej wartości dla siebie, czy też oddawać ją innym, nie myśląc o tym, czy otrzymamy coś w zamian. Jesteś dawcą, biorcą czy rewanżystą? Oceń swoje szanse na sukces: - Lubisz dostawać więcej niż dajesz? – ktoś inny musi być przegrany, będzie kopał pod tobą dołki, doświadczysz objawów zazdrości - Wyznajesz zasadę „coś za coś”: chętnie wyświadczasz przysługi, ale zawsze oczekujesz rewanżu? – nie licz na wiele! - A może więcej dajesz niż dostajesz, jesteś nastawiony na innych? – wówczas wszyscy pracujecie na powodzenie, wspólnie osiągacie sukces, ludzie cię szanują, szczerze ci kibicują i chętnie udzielają wsparcia
Wydawnictwo MUZA
Wydawnictwo MUZA
Rok wydania 2014
Wydawnictwo MUZA
Rok wydania 2014
Liczba stron 352
Rok wydania 2014
Liczba stron 352
Liczba stron 352

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.