...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Czy Polska dogoni Niemcy

51,45 zł
EAN: 9788301183134
ISBN/ISSN: 978-83-01-18313-4
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.31 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Przez 24 lat transformacji nikt nie przeprowadził w Polsce poważnej i wszechstronnej analizy tego, w jaki sposób Polska mogłaby naprawdę dogonić kraje rozwiniętego Zachodu – biorąc też pod uwagę nowe zjawiska i nową wiedzę, którą zdobyliśmy w czasie globalnego kryzysu.
prof. Witold M. Orłowski w swojej najnowszej książce przedstawia korzenie historyczne względnego zacofania gospodarczego Polski wobec Niemiec, interpretuje obecny stan rozwoju naszej gospodarki i porównuje go z gospodarką Niemiec.
Identyfikuje obecną siłę i słabości obu gospodarek oraz modele rozwojowe, które pozwoliłyby Polsce na rozwój, a w szczególności konieczne do przeprowadzenia zmiany nie tylko w wąsko rozumianej gospodarce.
Pytanie stawiane w tytule ma oczywiście charakter intelektualnej prowokacji – nie da się powiedzieć „czy”, można tylko próbować sformułować niezbędne warunki takiego sukcesu.
Książka ma charakter popularno-naukowy, ale osadzona jest silnie w teorii ekonomii. Napisana jest przystępnym językiem z myślą zarówno o ekonomistach, jak i o wszystkich Czytelnikach zainteresowanych gospodarką naszego kraju.
Wydawnictwo PWN
Rok wydania 2015
Liczba stron 192

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.