...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Czy marihuana jest z konopii?

61,95 zł
Producent: Kamil Sipowicz
EAN: 9788389642943
ISBN/ISSN: 978-83-89642-94-3
Produkt niedostępny
Waga:1.03 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2011r. Oprawa twarda. Strony 262. Format 20,0x26,5cm. Czy marihuana jest z konopi? - projekt Kamila Sipowicza i wydawnictwa Baobab, to unikatowa pozycja na polskim rynku. Stanowi biografię kontrowersyjnej rośliny, jaką są konopie. W ciekawy i dobrze udokumentowany sposób przedstawia historię związku człowieka i konopi, poczynając od czasów najdawniejszych aż do współczesności. Od starożytnych kultur poprzez cywilizacje Dalekiego Wschodu aż po Europę wieków średnich i dziewiętnastowieczne Stany Zjednoczone, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji w XX i XXI wieku, książka opisuje wielorakie zastosowanie konopi oraz ich wyjątkowe miejsce w historii człowieka. Zawiera również obszerne dokumenty z różnych epok - artykuły prasowe z lat 30., dzięki którym rozpętano histerię antymarihuanową; dziewiętnastowieczne opisy salonów haszyszowych; reklamy zachęcające do kupna produktów konopnych czy ulotki nawołujące do uprawy konopi jako surowca o niebagatelnym znaczeniu. Dodatkowo publikacja wzbogacona jest o ogromną liczbę ilustracji i biogramów, dzięki czemu jest prawdziwą kopalnią wiedzy.
Wydawnictwo BAOBAB
Rok wydania 2011
Liczba stron 262

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.