...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Czy jeszcze warto rozmawiać?.

31,40 zł
EAN: 9788375953091
ISBN/ISSN: 978-83-7595-309-1
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:0.21 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Wydanie 2011r. Oprawa broszurowa. Strony 182. Format 14,0x20,5cm. Pozycja jest poświęcona niezwykle popularnemu programowi i jego twórcom. Warto rozmawiać wpisało się w krajobraz polskich mediów. Program był odbiciem przemian zachodzących w Polsce mimo wyemitowania 255 odcinków jest ciągle aktualny i wzbudza wiele emocji. Książka opiera się na rozmowie z Janem Pospieszalskim, Pawłem Nowackim i Maciejem Pawlickim, porusza najbardziej aktualne tematy programu, takie jak: Jaki seks w jakiej szkole?; Dziecko, płód, czy odpad szpitalny?; Pigułka jak cukierek i cudowna szczepionka; Prawo do aborcji, czy prawo do życia?; Rekolekcje w telewizji; Tolerancja geja; Aids w USA chorobą homoseksualistów; Kobiety dyskryminowane; Anoreksja chorobą rodziny; Irlandio, oddaj mi mamę!; Mieszkanie własne nie jest na własność; Misja Tomasza Turowskiego; Tajemnica bezkarności; Reżimowe wietnamskie służby w Polsce; Kto nie ma praw człowieka?; Między życiem a śmiercią; Lektura obowiązkowa; SB a Lech Wałęsa; Górski przeprasza Mamadou Dioufa; Śledztwo katyńskie; Żywioł społeczny; Korupcja chorobą przewlekłą.
Wydawnictwo WYDAWNICTWO M
Rok wydania 2011
Liczba stron 182

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.