...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPsychologiaCzego pragną kobiety? O kobiecym pożądaniu w przełomowych badaniach seksuologów

Czego pragną kobiety? O kobiecym pożądaniu w przełomowych badaniach seksuologów

41,90 zł
Producent: DANIEL BERGNER
EAN: 9788377467848
ISBN/ISSN: 978-83-7746-784-8
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (4 szt.)
Waga:0.45 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Czego pragną kobiety? Małżeństwa? Uniesienia? Intymności? Fantazji? Rezultaty opracowania Bergnera okazały się tak zaskakujące i rewolucyjne, że nawet Freud mógłby się zaczerwienić. Autor poddaje wnikliwej analizie całą dotychczasową wiedzę dotyczącą kobiecego podniecenia seksualnego i pożądania. Opierając się na szeroko zakrojonych badaniach i wywiadach z renomowanymi behawiorystami, seksuologami, psychologami oraz kobietami, autor zmusza nas do zrewidowania głęboko utrwalonych wyobrażeń dotyczących kobiecej seksualności. W tej rewolucyjnej książce, autor pomaga zgłębić odpowiedzi na prowokacyjne pytania: - czy kobiety rzeczywiście stanowią mniej monogamiczną płeć? - jaki wpływ na pożądanie mają bliskość i więź emocjonalna? - jaka jest rola narcyzmu - pragnienia bycia pożądaną - w kobiecej seksualności? Książka wyznacza fundamentalną zmianę paradygmatu w postrzeganiu natury kobiecego pożądania.
Wydawnictwo LAURUM
Rok wydania 2015
Liczba stron 216

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.