...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaAudiobookiCzas nietoperza. Audiobook CD.

Czas nietoperza. Audiobook CD.

30,56 zł
EAN: 9788376991276
ISBN/ISSN: 978-83-7699-127-6
Produkt niedostępny
Waga:0.10 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

II poł. XX wieku. Niemcy (RFN). Zachodnioeuropejska organizacja terrorystyczna "Grupa M" dostaje się do tajnej bazy wojskowej nr 6 w okolicach Escherpfarr, skąd wykrada jednego "nietoperza", jak głowicę nuklearną pocisku nazywają żołnierze. Opuszczając bazę furgonetką piątka terrorystów zabiera ze sobą ciężko rannego żołnierza. Przed granicą francuską grupa usuwa numer seryjny z głowicy i pozostawia ją, obok rannego, w samochodzie w bocznej uliczce miasteczka Maierhof. Gdy informacje o napadzie na bazę wojskową docierają do tajnej organizacji wywiadu polowego XIV hanowerskiej dywizji, jej oficerowie decydują, potajemnie i w przebraniu, wywieźć pozostałe 10 głowic i umieścić je w tajnej bazie nr 3. Cała sytuacja dodatkowo komplikuje się, kiedy furgonetka z głowicą zostaje odnaleziona, a rannym żołnierzem okazuje się najsłynniejszy sierżant Bundeswehry - Willibert Pauschke - syn Arnima Pauschke, pisarza i pacyfisty. Prasa i rząd gubią się w domysłach, tworząc "teorie spiskowe", których sprawdzenie może doprowadzić do konfliktu międzynarodowego czy nawet do wojny...
Wydawnictwo MTJ

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.