...jest pusty
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiNauka zawoduCywilizacja mediów. Reklama. Internet. Prezentacja. Ćwiczenia
Zadania umieszczone w Zeszycie ćwiczeń koncentrują się wokół trzech tematów: reklamy, Internetu i prezentacji. Służą przede wszystkim pokazaniu kontekstu współczesnych zjawisk komunikacyjnych oraz wpływu komunikacji pośredniej na zachowania ludzkie. Przekaz perswazyjny postrzegany jest jako akt komunikacji niechcianej i znak kultury, stąd wynika propozycja badania reklamy za pomocą narzędzi literaturoznawstwa i ulokowanie w strategii marketingu zorientowanego na klienta. Internet został zaprezentowany jako największa arena komunikacyjna, na której ścierają się teorie naukowe i konfesyjne blogi. Zadania zostały podporządkowane potrzebom ucznia przygotowującego się do wewnętrznej matury i połączone z kształceniem umiejętności organizowania warsztatu pracy. Ostatnia część pokazuje sposoby wykorzystywania tekstów kultury masowej w prezentacji, którą przygotowuje maturzysta. Obok propozycji tematycznych znalazły się praktyczne wskazówki dotyczące przebiegu prezentacji jako aktu komunikacji bezpośredniej. Wyjaśnienie mechanizmu powstawania stresu i tremy jako typowych zachowań obronnych w sytuacjach trudnych służy budowaniu autorefleksji oraz krytycznej oceny zasobów własnych. Scenariusze jednostek metodycznych zawierają: - cele lekcji, - opis przebiegu zajęć, - szczegółowe informacje o sposobach realizacji ćwiczeń, - kierunki pracy dla zespołu międzyprzedmiotowego, - adresy www tekstów źródłowych dla różnych przedmiotów i pozostałych ścieżek międzyprzedmiotowych.
Wydawnictwo
ZNP
Rok wydania
2004
Liczba stron
200
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.