...jest pusty
Co może pójść nie tak? to najnowsza książka Jeremy’ego Clarksona, najsłynniejszego dziennikarza motoryzacyjnego i autora bestsellerowego cyklu Świat według Clarksona.
Tym razem Clarkson pisze o samochodach, a tego chyba nikt nie potrafi robić lepiej. Podczas gdy większość kolegów z branży koncentruje się na osiągach, komforcie i cenie opisywanych aut, Jeremy skupia się na ważniejszych kwestiach: inwazji na Francję, faunie i florze Australii oraz niechęci do częstowania swoim gości ginem z tonikiem.
Clarkson dobitnie wyjaśnia, dlaczego Dania to najlepsze miejsce na świecie oraz co zaślepki na desce rozdzielczej mówią o naszym statusie społecznym. Uzbrojony jedynie w ciekawość, entuzjazm i parę porządnych dżinsów, nie bacząc na przepisy BHP i nie troszcząc się o normy poprawności politycznej, Jeremy brawurowo przemierza świat w poszukiwaniu odpowiedzi na zagwozdki i problemy codzienności. Z Jeremym za przewodnika wypada nam zadać tylko jedno pytanie: co może pójść nie tak?
Tym razem Clarkson pisze o samochodach, a tego chyba nikt nie potrafi robić lepiej. Podczas gdy większość kolegów z branży koncentruje się na osiągach, komforcie i cenie opisywanych aut, Jeremy skupia się na ważniejszych kwestiach: inwazji na Francję, faunie i florze Australii oraz niechęci do częstowania swoim gości ginem z tonikiem.
Clarkson dobitnie wyjaśnia, dlaczego Dania to najlepsze miejsce na świecie oraz co zaślepki na desce rozdzielczej mówią o naszym statusie społecznym. Uzbrojony jedynie w ciekawość, entuzjazm i parę porządnych dżinsów, nie bacząc na przepisy BHP i nie troszcząc się o normy poprawności politycznej, Jeremy brawurowo przemierza świat w poszukiwaniu odpowiedzi na zagwozdki i problemy codzienności. Z Jeremym za przewodnika wypada nam zadać tylko jedno pytanie: co może pójść nie tak?
Wydawnictwo
INSIGNIS
Liczba stron
664
Rok wydania
2015
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.