...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPozostałeChińskie igraszki czyli podróż do Państwa Środka

Chińskie igraszki czyli podróż do Państwa Środka

30,45 zł
EAN: 9788377226056
ISBN/ISSN: 978-83-7722-605-6
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.24 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Współczesne Chiny oczami nauczycielki angielskiego i podróżniczki w jednej osobie. Autorka spędziła w Chinach blisko 10 lat, przechodząc kolejne stopnie wtajemniczenia w życie codzienne Chińczyków, od najbardziej elementarnej wiedzy praktycznej po intymne kobiece plotki. Początkowa „ekspatka”, czyli żona przy mężu na dyrektorskim stanowisku, żyjąca w luksusowej europejskiej enklawie w Szanghaju stopniowo wydostaje się ze „złotej klatki”, uczy się języka, podejmuje pracę na uniwersytecie, poznaje zwykłych ludzi i coraz bardziej egzotyczne blaski i cienie życia w Państwie Środka. Ciekawe i zabawne, choć momentami szokujące wspomnienia z mnóstwem praktycznych porad, jak oswoić szok kulturowy, radzić sobie w kręgach chińskiego high life, na targu, u lekarza, z taksówkarzami i sąsiadami oraz jak planować bezpieczne wycieczki krajoznawcze. Lektura absolutnie nieodzowna dla osób planujących dłuższy pobyt w Chinach lub zamierzających zboczyć z utartych szlaków turystycznych.
Wydawnictwo NOVAE RES
Liczba stron 212
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.