...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaJęzyki obcePozostałeChiński Kurs podstawowy (2 x Audio CD)

Chiński Kurs podstawowy (2 x Audio CD)

31,40 zł
EAN: 9788360415191
ISBN/ISSN: 9788360415191
Produkt niedostępny
Waga:0.20 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Kurs podstawowy 2 x Audio CD przeznaczony jest dla osób początkujących, zaczynających naukę chińskiego oraz wszystkich, którzy chcą nauczyć się podstaw tego języka. Kurs uczy mandaryńskiego - urzędowego języka Chin. Audio Kurs polecamy wyjeżdżającym do Państwa Środka służbowo, w podróż biznesową, w celach turystycznych lub na studia. Kurs podstawowy obejmuje 11 lekcji (150 minut nagrań) uczących blisko 1500 najbardziej potrzebnych słów i zwrotów, np. pytanie o drogę, zakupy, restauracja, nagłe zdarzenia. W podręczniku (64 s.) zastosowano dwojaki sposób zapisywania chińskich znaków - alfabetem ideograficznym oraz transkrypcję fonetyczną pinyin. Oprócz transkrypcji wszystkich nagrań podręcznik zawiera także najważniejsze informacje o języku oraz niezbędne do porozumiewania się zasady gramatyczne. Warto zwrócić szczególną uwagę na ostatnią lekcję, poświęconą w całości wymianie handlowej. Zawiera ona podstawowe słownictwo i wyrażenia niezbędne dla każdego przedsiębiorcy udającego się do Chin w podróż służbową.
Wydawnictwo EDGARD

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.