...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Chemia Podstawy chemii nieorganicznej tom 1

57,65 zł
EAN: 9788301162818
ISBN/ISSN: 978-83-01-16280-1
Produkt niedostępny
Waga:0.90 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Kolejne, zmienione wydanie bardzo popularnego podręcznika chemii nieorganicznej, przeznaczonego dla studentów uniwersytetów i politechnik oraz wyższych szkół pedagogicznych. W książce omówiono fizykochemiczne podstawy chemii nieorganicznej oraz poszczególne grupy pierwiastków i ich związki w powiązaniu z układem okresowym. Uwzględniając postęp nauki w ostatnich latach, autor uaktualnił i uzupełnił podstawowe wiadomości z zakresu chemii nieorganicznej, dostosował też nomenklaturę związków do obecnie obowiązujących norm IUPAC oraz zweryfikował dane fizyczne i fizykochemiczne. Dla wygody czytelników w tej edycji książka została podzielona na dwie części. Pierwsza zawiera obszerne wprowadzenie do chemii nieorganicznej, często określone mianem chemii ogólnej, druga zaś szczegółowe omówienie poszczególnych grup układu okresowego pierwiastków. W obecnym wydaniu na uwagę zasługuje: - nowe działy dotyczące pierwiastków chemicznych w skorupie ziemskiej i w kosmosie - omówienie metody zol-żel w syntezie nieorganicznej - wiadomości o elektroujemności - aktualizacja zagadnień dotyczących węglowców i aktynowców
Wydawnictwo PWN
Rok wydania 2012
Liczba stron 546

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.