...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiAkademickieChemia analityczna 2. Chemiczne metody analizy ilościowej

Chemia analityczna 2. Chemiczne metody analizy ilościowej

47,15 zł
EAN: 9788301141578
ISBN/ISSN: 978-83-01-14157-8
Produkt niedostępny
Waga:0.69 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Najpopularniejszy od lat podręcznik chemii analitycznej!
Chemia analityczna, jeden z najstarszych działów chemii, potrzebna jest wszędzie tam, gdzie konieczne jest określenie lub sprawdzenie składu chemicznego różnych surowców i produktów. Z jej metod korzysta się we wszystkich dziedzinach nauk przyrodniczych i technicznych, w gospodarce i w życiu codziennym.

W drugim tomie kolejnego, zmienionego i unowocześnionego wydania podręcznika Chemia analityczna przedstawiono metody rozdzielania związków chemicznych oraz chemiczne metody analizy ilościowej ? nadal stosowane metody wagowe i miareczkowe oraz nowoczesne metody spektrofotometryczne.
Z ważniejszych zmian warto wymienić:
* omówienie analizy spektrofotometrycznej,
* nowe wersje opisu reakcji i metod utleniania i redukcji,
* ujednolicenie zapisu zgodnie ze światową tendencją w literaturze chemicznej.

Książka jest przeznaczona dla studentów chemii, farmacji i innych, pokrewnych kierunków studiów, a także dla chemików posługujących się metodami chemii analitycznej w pracy zawodowej.
Wydawnictwo PWN
Rok wydania 2012
Liczba stron 410

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.