...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Chcę być wartościowym człowiekiem

12,50 zł
EAN: 9788302104749
ISBN/ISSN: 978-83-02-10474-9
Produkt niedostępny
Waga:0.06 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wartości w dużej mierze kształtują człowieka, a w rezultacie charakteryzują jego tożsamość, stanowią jej fundament i punkt odniesienia. W czasie zajęć proponowanych w tej książce młodzi ludzie: - będą mogli na serio odpowiedzieć na pytania o to, co jest w życiu najważniejsze, czym jest prawda i co oznacza bycie człowiekiem, - w konkretnych sytuacjach, podczas ćwiczeń i dyskusji dowiedzą się, co w praktyce oznaczają wartości, jakie postawy się za nimi kryją i jakie działania wynikają z tych postaw, - zrozumieją, że wartości stanowią fundament społeczeństwa, chroniący także ich samych i uświadomią sobie, dlaczego tak niebezpieczne jest podważanie sensu ich istnienia oraz wynikających z nich norm postępowania, - będą mieli szansę zmierzyć się z dylematami moralnymi, nurtującymi współczesne społeczeństwa i spróbować znaleźć odpowiedzi na pytania: co to jest życie, co to znaczy zabić, czym jest zbrodnia i czy człowiek ma prawo odebrać życie drugiemu człowiekowi, - nauczą się, jak z empatią i szacunkiem traktować osoby wyznające odmienne wartości, pozostając jednocześnie przy własnych przekonaniach na temat tego, co jest dobre, a co złe.
Wydawnictwo WSIP

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.