...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaPrawoCeny transferowe. Mechanizmy ustalania i zarządzanie ryzykiem

Ceny transferowe. Mechanizmy ustalania i zarządzanie ryzykiem

103,95 zł
EAN: 9788326480041
ISBN/ISSN: 978-83-264-8004-1
Produkt niedostępny
Waga:0.50 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

W książce kompleksowo przedstawiono problematykę cen transferowych w praktyce przedsiębiorców i organów podatkowych. Do poruszonych tu zagadnień należą m.in. metody ustalania cen transferowych, przygotowanie dokumentacji i opracowanie analizy porównawczej. Szczegółowo omówiono aktualne aspekty prawne dotyczące cen transferowych, takie jak restrukturyzacja działalności gospodarczej, przygotowanie tzw. opisu transakcji czy identyfikacje podmiotów powiązanych.
Publikacja ma przy tym charakter praktycznego przewodnika, zawiera bowiem między innymi:
przejrzyste objaśnienia sposobu zastosowania wskazanych metod,
gotowe wzory dokumentacji cen transferowych,
przykład analizy porównawczej,
przykłady restrukturyzacji działalności gospodarczej wraz z zaawansowanymi metodami ustalania rynkowości takich restrukturyzacji (m.in. analiza Monte Carlo),
omówienie odpowiedzialności zarządu i sankcji w zakresie cen transferowych,
omówienie zasad wyceny transakcji finansowych (pożyczki, gwarancje, poręczenia).
Wydawnictwo WOLTERS KLUWER
Rok wydania 2015
Liczba stron 288

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.