...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaEkonomia i biznesBUSINESS-COACHING jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości
Książka powstała pod redakcją dr Lidii D. Czarkowskiej jest pozycją niezwykle interesującą, a to, że taką jest, jedynie częściowo wyjaśnia się jej nowatorstwem.
Jest interesująca, gdyż o zebranych tu pracach można powiedzieć, że wręcz prowokują do dalszej dyskusji nad podejmowanymi w nich kwestiami. Nie zatrzymują Czytelnika na sobie, lecz raczej prowadzą do dalszych przemyśleń, studiów, dyskusji… a to chyba najcenniejsze w publikacjach naukowych.
Rzetelna i wszechstronna wiedza autorów poszczególnych rozdziałów dotycząca zagadnień poznawczo interesujących, o bardzo dużym znaczeniu praktycznym dla business coachingu, a wraz z nim w ogóle dla biznesu, sprawia, że o książce tej można powiedzieć także, że jest ważną i potrzebną publikacją z racji swojej użyteczności w praktyce zawodowej coachingu, w praktyce społecznej działalności gospodarczej.
Nie sposób wreszcie nie zauważyć, że sposób przedstawiania tej ważnej, potrzebnej i interesującej wiedzy jest niezwykle klarowny. Można wręcz zaryzykować tezę, że książka ta może być także bardzo dobrym podręcznikiem wprowadzającym w arkana business coachingu.
Jeżeli zatem ktoś szuka publikacji z zakresu coachingu, która w sposób nowatorski i interesujący podejmuje zagadnienia ważne i praktycznie potrzebne, a do tego czyni to w sposób jasny i klarowny, to właśnie taką książkę znalazł w niniejszej pracy.
Wydawnictwo
POLTEXT
Rok wydania
2015
Liczba stron
298
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.